Frågorna!

Nu kommer svaren på frågorna!

1. morot
Berätta lite om dina syskon, vad är bra och vad är dåligt med dom?

Svar: jag har en storasyster, en låtsaslillasyster och en bror. Min syrra är 15 och min låtsaslillasyster 9, min bror 21. Mkn låtasalillesyrra är assnäll men dryyyyyyyyyyyyyg, mkn storesyrra... Hm. Och min storebrorsa är typ världens bässssta!

2. Kaka
Gör alla svar i ett inlägg!
Har du en egen häst?

Svar: nej det har jag inte men jag går på voltige.


3. Storebror
Hur går det med grabbarna? Du vet att dom måste få mitt godkännande först va? ;)

Svar: Hahahahahahahhahahahahahahahaha
Jarå, de går ok!;)

4. Någon random
Har du någon bff? Isåfall vad heter hon? :)
Svar: nej men jag har två killkompisar som är mina bästa kompisar!:)

Så de va svareb, nu äe man hemma från skolan iaf, sen blire balett!:)
Bilden är jag och bella, våran underbara voltigehäst!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0