Hej alla!:)

Ni kanske minns mitt inlägg där jag skrev att jag blir irriterad på folk som säger NEJL till Niall (han från 1D)
Jag fick två svae där, och jag tänkte svara på dom nu.
1. Kbry
Alla får säga olika, brittiskt Engelska Naill (najl) vanlig engelska niall (nejl). Och du, man kan va directioner utan att behöva kunna ens namn (uttalet) bara onödigt att sura över att någon annan säger på ett annat sätt, men va lack du.

Svar: Hej kaffebryggaren! (random namn förresten)
England kallas också storbrittanien, det finns ingen skillnad mellan dom "dialekterna"
Tycker bara att det är en aning fel att kalla sig directioner när man inte ens kan uttala rn av doms namn?

2. .
Man får säga vad man vill.

Svar: haha, jo såklart, men en ÄKTA directioner in i själen uttalar väl ändå alla killars namn rätt?

Men ni två...
Gå runt och säg fel ni, men nk skämmer bara ut er själva (:
Och godmorgon förresten:)


Kommentarer
Postat av: Märta

Haha bara töntar som säger så, btw, gjorde du bilden själv? ;)

2012-04-22 @ 11:15:57
URL: http://doomberg.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Japp!:)

Btw såg du den andra bilden jag gjorde längre ner?:)

2012-04-22 @ 11:31:54
URL: http://alexandraaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0