Vakeeeen :)

Då har man vaknat då! Är fortfarande typ ganska trött så jag önskar jag kunde typ slippa skolan imorrn hahah;)
Igår på voltigetävlingen gick det väldigt bra! vi hade fått nya dräkter och vi var så fina så!!;) fast i grunden slog jag i benet i en övning så jag har ett megablåmärke på benet, först trodde jag att de va en skada för smärtan satt i så länge,. :/ och juste, det va kosläpp där vi va och de såg vi, och min ledare är sp sjukt rolig så alla höll på att dö av skratt av alla hennes skämt!! Men iallafall, våran totala slutpoäng blev 5.437. De var vårat bästa hittils! :DD
Sen direkt när jag kommit hem vare bara å duscha, sen skulle jag iväg igen!
Nu skulle jag på fest. Först ville jag inte för jag var så trött men vi hade jättekul på festen!:)
Det var min kompis som fyllde 15 och tro de eller ej men vi har inte träffats på 11 år!!:o så de va jättekul!:)
Nu ska jag softa i sängen ett tag till och senare blir det voltige!! :)) kolla poäng och filmer!!:) bilden tog jag i bilen påväg till festen, glad och pigg som ni ser! ;)


Kommentarer
Postat av: Märta

Men Sofia sa att vi fick 7, nån ting på utförande? ;o <3 hihi

2012-05-06 @ 11:22:22
URL: http://doomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0